The story continues..... - Reisverslag uit Kuala Besut, Maleisië van Dwintooitje Sas - WaarBenJij.nu The story continues..... - Reisverslag uit Kuala Besut, Maleisië van Dwintooitje Sas - WaarBenJij.nu

The story continues.....

Door: Roxan

Blijf op de hoogte en volg Dwintooitje

16 Augustus 2019 | Maleisië, Kuala Besut

Nou ik moet dus echt echt alles was/naar de stomerij brengen. Want jullie raden het al, nadat ik uit de Cameron Highlands weg ging, kwam ik aan in Ipoh. In een hostel waar ik de bedbugs gewoon in het licht over de bank heen zag lopen. In tegenstelling tot het hostel in Cameron Highlands, waren de medewerkers in van het hostel in Ipoh niet echt onder de indruk. Daar komt dus een leuke review van, want mijn medereizigers moeten dit wel weten. Ipoh was sowieso geen succes. Voor het eerst op zoek moeten gaan naar goed eten, wat niet echt lukte en eigenlijk was er niet zo veel te doen. Ik kon dan ook niet wachten om naar Georgetown, Penang te gaan. De plek voor goed eten en streetart. En ik ben zeker blij dat ik er ben geweest, maar daar waar ik dacht dat ik me daar dagen kon vermaken, viel dat wel tegen. Je hebt er een heuvel en je hebt er de streetart. En verder vooral als een bourgondiër geleefd en heerlijk gegeten en drankjes gedaan.
Nu ben ik in Langkawi, waar eergisteren een storm heeft gewoed, waardoor het internet eruit ligt. Dus ik heb geen idee wanneer ik deze blog eigenlijk kan posten.

3 dagen later (het is 14 augustus en ik ben precies 6 maanden op reis!) en er is nog steeds geen internet, maar ik dacht ik schrijf gewoon verder. In Langkawi veel gechilled en een dagje gescooterd. Mijn laatste keer scooteren…. en hoewel ik dat erg jammer vond, was ik ook blij toen ik de scooter voor de laatste keer inleverde en ik kan zeggen dat ik geen ongeluk heb gehad in de afgelopen 6 maanden. Ik heb namelijk genoeg reizigers meegemaakt die er behoorlijk gehavend uitzagen.

weer 2 dagen verder (het is 16 augustus) en ik heb EINDELIJK een beetje goed internet. Ik zit nu op een ander tropisch eiland, genaamd Perhentian Kecil en verblijf hier in een guesthouse/hostel/hotel aan een ministrandje en ik ga verder met het proberen niets te doen.

Het is een kort verslagje, maar het tempo van mijn reizen gaat ook wat naar beneden en ik doe steeds minder. Even echt tot rust komen, voordat ik terug naar Nederland kom. Zeg maar vakantie vieren, geen idee of ik daar eigenlijk goed in ben, haha.

Liefs Roxan

  • 16 Augustus 2019 - 04:40

    Heleen:

    Vakantie vieren moet ook gebeuren. Dat ben ik nu ook op het eiland aan het doen. Maar eerlijk, ik vind dat dus best saai ;) goeie reis nog!!

  • 16 Augustus 2019 - 06:17

    Yvonne:

    Rust maar goed uit zodat je straks extra hard kunt chillen met mij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dwintooitje

Actief sinds 19 Aug. 2010
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 52527

Voorgaande reizen:

14 Februari 2019 - 10 September 2019

Asiatastic

27 Oktober 2018 - 26 November 2018

Aiaiai Ariba Mexico!

17 September 2017 - 14 Oktober 2017

Hola Colombia

02 Oktober 2016 - 22 December 2016

Asia, I'm bahack!

13 Februari 2016 - 13 Maart 2016

Cultuur snuiven in Guatemala

27 Februari 2015 - 27 Maart 2015

back to the Americas

09 December 2013 - 23 Januari 2014

India second time around!

01 September 2010 - 31 Augustus 2011

Wereld, here I come

Landen bezocht: