Verrassing! - Reisverslag uit München, Duitsland van Dwintooitje Sas - WaarBenJij.nu Verrassing! - Reisverslag uit München, Duitsland van Dwintooitje Sas - WaarBenJij.nu

Verrassing!

Door: Roxan

Blijf op de hoogte en volg Dwintooitje

09 December 2013 | Duitsland, München

Ik zit hier niks te doen in Munchen en moest terug denken aan de eerdere reis die ik had gemaakt, met AL die leuke verslagen. En toen kreeg ik een ingeving.... Waarvoor ga ik niet WEER een reisverslag aanmaken. Aangezien dit toch wel weer de eerste keer is dat ik echt alleen op reis ga. Nadat ik vorig jaar mijn vroegtijdig ingekorte wereldreis heb afgemaakt door naar Afrika te gaan en 2 maanden geleden al in India was.

Dus bij deze. Vanaf nu kunnen jullie allemaal reisverslagen van mij verwachten, net zoals 3 jaar geleden. Zo heb ik een groot bereik aan mensen en kan ik weer lekker van te voren gaan schrijven in mijn journal om zo mijn avonturen met jullie te delen. In plaats van het hypermoderne facebook en whatsapp te gebruiken.

Waar ik nu ben? Ik zit in Munchen te wachten totdat mijn vliegtuig vertrekt naar Delhi en vervolgens zal ik in India 6 weken spenderen aan het ontdekken van Himanchal Pradesh, Punjab, Rajashtan en met een beetje geluk Leh Ladakh.

Hoop dat het allemaal nog werkt zo met deze site en dat jullie het kunnen waarderen :-)

Tot schrijf ze!

Liefs Roxan

  • 11 December 2013 - 11:26

    MerelRosa:

    Roxan! Ik had het gehoord van Marijke dat je ontzettend aan het reizen bent. Super leuk, ik ga je volgen! N-joy the Trip!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dwintooitje

Actief sinds 19 Aug. 2010
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 52494

Voorgaande reizen:

14 Februari 2019 - 10 September 2019

Asiatastic

27 Oktober 2018 - 26 November 2018

Aiaiai Ariba Mexico!

17 September 2017 - 14 Oktober 2017

Hola Colombia

02 Oktober 2016 - 22 December 2016

Asia, I'm bahack!

13 Februari 2016 - 13 Maart 2016

Cultuur snuiven in Guatemala

27 Februari 2015 - 27 Maart 2015

back to the Americas

09 December 2013 - 23 Januari 2014

India second time around!

01 September 2010 - 31 Augustus 2011

Wereld, here I come

Landen bezocht: