Outback adeventure begint (bijna) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Dwintooitje Sas - WaarBenJij.nu Outback adeventure begint (bijna) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Dwintooitje Sas - WaarBenJij.nu

Outback adeventure begint (bijna)

Door: Roxan

Blijf op de hoogte en volg Dwintooitje

07 Februari 2011 | Australië, Melbourne

Nou dat is hem dan bijna, mijn ietwat uitgelopen Melbourne dagen zijn dan toch bijna afgelopen.
En eerlijk is eerlijk sinds ongeveer een week vind ik dat ook niet heel erg. Ondanks dat ik dacht dat ik dit 'normale leven' heel lang kon volhouden, begint het verlangen naar verder reizen erg te kriebelen. Zullen vast vele redenen voor zijn, maar het feit dat er echt een hopelijk te leuke trip op me zit te wachten en dat veel mensen hier ook verder gaan, zullen wel bijdragen aan die kriebels.
Ondertussen zit ik me hier af te vragen of ik nog meer te vertellen heb. En gelijk schiet mij iets te binnen: Mijn verjaardag! Wil jullie allemaal bedanken voor de lieve berichtjes en kaartjes. En hoop dat de kadootjes uit Nederland nog gaan aankomen.... (de gedachte waardeer ik in ieder geval ook al heel erg!). Verders was mijn verjaardag echt zeer geslaagd. Jullie weten hoe ik ben, ik hou van mijn verjaardag en het was dan ook een goede keuze langer in Melbourne te zitten. Aafke (Nederlandse meisje, waar ik mee de outback in ga) had kadootjes en een feestmuts gekocht, welke ik de hele dag op heb gehouden. En we Hollie (ander meisje waar ik mee de outback in ga) Aafke en ik zijn naar de Pancake Parlour geweest. Daarnaast werd ik de hele dag door lang gefeliciteerd, aangezien ik een feestmuts op had en ben ik veel getrakteerd op drankjes. Wat ik persoonlijk ook niet een heel erg probleem vind.
Owja tussendoor heb ik mijn eerste 40 graden dagen gehad en nee dat is niet echt aan mij besteed! Dus dat wordt nog wat met de 50 graden in de outback.
En dat waren wel zo'n beetje mijn hoogtepunten. Jullie horen het al, het wordt gewoon tijd om verder te reizen, al is het alleen maar voor jullie vermaak. Nog 4 dagen in Melbourne en dan is het over. Gok dat ik jullie wel op de hoogte kan houden. Ik zit niet constant in de outback en ze zullen daar toch wel enige moderne technologie hebben, hebben ze in Bolivia ook, dus.... Het is in ieder geval afwachten2
Wens me in ieder geval veel plezier en tot blog ze!

Liefs Roxan

  • 07 Februari 2011 - 08:24

    Davine:

    Gelukkig dat je een leuke verjaardag hebt gehad aan de andere kant van de wereld!
    Heel veel plezier in de outback!
    xDavine

  • 07 Februari 2011 - 09:43

    Anne-Marie:

    Roxan,ik ben blij dat mijn kaart is aangekomen en je toch echt jarig hebt gevoeld.tenslotte ben je een kwart eeuw oud geworden.Geniet nog van je laatste dagen in Melbourne en veel plezier in de outback.

  • 08 Februari 2011 - 10:36

    Collega Van Katinka:

    Hee Roxan!

    Mijn lieve collega Katinka wees me op jouw site, als heerlijke werkonderbreking, kan ik echt wel waarderen!
    Ik wens je heel veel plezier in de outback!! Sleep de dode Kanga's van de weg, raampjes open voor de frisse lucht bij de 50 graden. Lekker om Uluru heenlopen, echt te tof, en zeker in Darwin geraken, megamooi, gaaf, heerlijk te vertoeven daar en dan naar het westen gaan hè, anders mis je echt wat!! Dus ik zeg: have a hell lot of fun!!!

    Cheers!
    Sofie
    Collega van Katinka

  • 08 Februari 2011 - 10:37

    Sofie:

    Ohja, en nog proficiat!!!!

  • 12 Februari 2011 - 11:57

    Pea:

    Hoi Rox

    Hier even een berichtje van mij. Heerlijk die temperatuur daar. Hier elke dag kou en regen. Ga je het tot het eind toe volhouden? Heb je het pakket inmiddels ontvangen?

    Groetjes
    B en P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Wereld, here I come

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2011

Onvergetelijk

15 Mei 2011

Okay hij is cheesy: Goodmorning Vietnam!!!

08 Mei 2011

Moet nog overwonnen worden

01 Mei 2011

Oh my Budha

24 April 2011

Overweldigd
Dwintooitje

Actief sinds 19 Aug. 2010
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 52495

Voorgaande reizen:

14 Februari 2019 - 10 September 2019

Asiatastic

27 Oktober 2018 - 26 November 2018

Aiaiai Ariba Mexico!

17 September 2017 - 14 Oktober 2017

Hola Colombia

02 Oktober 2016 - 22 December 2016

Asia, I'm bahack!

13 Februari 2016 - 13 Maart 2016

Cultuur snuiven in Guatemala

27 Februari 2015 - 27 Maart 2015

back to the Americas

09 December 2013 - 23 Januari 2014

India second time around!

01 September 2010 - 31 Augustus 2011

Wereld, here I come

Landen bezocht: